Rabu, 7 November 2012

KAWAN OH KAWAN!~

Hello my blog..i wanna share something with you..about my result and my fren's result..result aq ok...tapi kawan aq k.o..actually..aq sangat sedih dengan keputusan die..keputusan die betul2 menunjukkan yang kami akan berpisah..bukan 1 kelas lagi..dan bukan juga tempat sama tempat duduk...serius..aq sedih pasal hal nie...tapi aq x sanggup nak luahkan...die kawan aq yang sangat baek..die banyak tolong aq...aq x tipu nie ..serius...aq dah pikir dari mula akhir sekolah..aq tunggu setiap result yang die dapt..aq akui..suma x bpe baek...ape yang aq takut aq akan berpisah dengan die.kwan baek aq...aq pulak x mampu buat apew2..aku macam x sampai hati nak bual ngn die lebih..sebab ape die rasa aku rasa...ape die simpan aku tahu...aku nak ckp aku dapt 5a 2b tapi itupun aku x mampu..sebab aku tahu bila aku ckp macam tue die akan menangis...ya allah...kau tolonglah kawan aq........!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan